Retour - Klacht - Garantie
RETOUREN
Wilt je iets naar ons terug sturen? Geen probleem!
Lees hier hoe dat gaat >>Retour-formulier
KLACHTEN
Bestellingen worden met zorg ingepakt en wij vertrouwen erop dat het goed aankomt. Toch kan het voorkomen dat er iets defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
GARANTIE
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vragen je om klachten meteen bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ashtown.nl
-Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan ben je vrij om een klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.